Drobiowy turpizm

Kategorie: Reklama | Tagi: drób, , MOM, , Mukul Raut, Ravinder Siwach, Real Good Chicken | 19 marca 2012
Post

W Indiach, gdzie na szczycie kulinarnych marzeń (według pomysłodawcy) jest mięso oddzielone mechanicznie – czyste, różowe i na tacce – zakupy na targu wydają się być ociekającym turpizmem barbarzyństwem. Taki obraz, przerysowany, karykaturalny – i z naszego punktu widzenia nie do końca logiczny – serwuje lider przetwórstwa drobiowego Real Good Chicken i agencja reklamowa Mudra Group. Smacznego oglądania…

Fot. ibelieveinadv.com

To nie jest kampania społeczna zachęcająca do mycia rąk, ale reklama firmy oferującej mechanicznie oddzielone mięso z kurczaka. Efekt: odwrotny do zamierzonego. Stopień skuteczności (w zniechęcaniu do jedzenia mięsa w ogóle): wysoki.

Firma Real Good Chicken, która w ten sposób chciała pokazać wyższość MOM nad „ekokurami”, szczyci się pozycją lidera w indyjskiej branży przetwórstwa drobiu, mając 20 proc. udziałów w rynku.

Ociekające turpizmem reklamy zaprojektowała pod koniec 2010 r. agencja DDB Mudra Group (pomysł – Ravinder Siwach, zdjęcia – Mukul Raut).

O tej agencji pisałam już w tekście Krew w słuchawce (kampania społeczna, której celem było pokazanie odbiorcom, jak bardzo niebezpieczne może być dzwonienie do bliskich w chwili, gdy prowadzą samochód – zobacz ZDJĘCIA).

Fot. ibelieveinadv.com

Fot.

Źródło:

Ibelieveinadv.com

4 komentarze

  • Pi | Marzec 19th, 2012 @ 6:59 pm | Odpowiedz

    http://www.earthlings.com/

    • AŚ | Marzec 20th, 2012 @ 10:12 am | Odpowiedz

      Ci, którzy w tak okrutny sposób traktują zwierzęta na pewno nie zasługują na miano człowieka….To wybryki natury w swej najbardziej zwyrodniałej formie.

  • Anonim | Marzec 22nd, 2012 @ 10:17 pm | Odpowiedz

    to w końcu zwierzeta

  • 007gsm.pl | Kwiecień 6th, 2012 @ 1:02 pm | Odpowiedz

    zajebista popieram

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>