Haft kaszubski, łowickie wycinanki, oscypki, bociany i maki. Miniatury Polski zamknięte w doodlach Google’a, czyli okazjonalne logo stworzone przez młodych „grafików” ze szkół podstawowych. Który z 10 finałowych projektów powinien wygrać konkurs?
W konkursie plastycznym Google mogły wziąć udział dzieci z klas I-VI.
Obecnie trwa głosowanie online. Głosować można TUTAJ.
Dziecko, które wygra konkurs, otrzyma 15 tys. zł na rozwój artystyczny.
Finałowe projekty wybrało jury w składzie: Tomasz Bagiński, Przemysław Bogdanowicz, Fabio Cavallucci, Szymon Majewski, Marek Raczkowski.
Doodle to okazjonalne wersje logo na stronie głównej wyszukiwarki. Są przygotowywane z okazji rocznic, świąt, urodzin słynnych artystów i naukowców. Za ich tworzenie odpowiedzialny jest zespół projektantów. Od 2000 r. naczelnym doodlerem Google jest Dennis Hwang.
Zmiana logo jest zwykle zabiegiem ryzykownym i kosztownym. W tym przypadku, paradoksalnie, pomysłowym znakiem firmowym…